Kwestionariusz do Ewaluacji Jakości Wdrożenia Programu Promocji Zdrowia w Organizacji

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu narzędzie, które wspiera zarządzających promocją zdrowia w organizacjach – „Kwestionariusz do oceny jakości programu promocji zdrowia”. Opracowany przez dra Krzysztofa Puchalskiego oraz dr Elizę Goszczyńską z Krajowego Centrum Promocji Zdrowia w Miejscu Pracy w ramach projektu ,,Praca na zdrowie”. Kwestionariusz pozwala na samoocenę jakości wdrożonych działań prozdrowotnych. Narzędzie daje firmom możliwość oceny postępów oraz identyfikacji obszarów wartych doskonalenia. Prosta konstrukcja kwestionariusza umożliwia sprawną analizę. Kwestionariusz uwzględnia sześć kluczowych obszarów, w tym politykę firmy, organizację działań, planowanie, cele, implementację oraz ewaluację programu zdrowia. Każdy z tych obszarów oceniany jest na trzech poziomach zaawansowania. 

Dzięki regularnym analizom, organizacje mogą skutecznie monitorować jakość swoich działań zdrowotnych oraz podejmować działania mające na celu rozwój działań na rzecz promocji zdrowia pracowników. Narzędzie jest dostępne w otwartym dostępie, przeznaczone do nieodpłatnego użytku niekomercyjnego, a proces jego wdrożenia można wspierać dzięki bezpłatnym konsultacjom oferowanym przez ekspertów Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. 

Zapraszamy do pobrania kwestionariusza i rozpoczęcia ewaluacji jakości programu promocji zdrowia w Państwa firmie.

, Kwestionariusz do Ewaluacji Jakości Wdrożenia Programu Promocji Zdrowia w Organizacji

 

, Kwestionariusz do Ewaluacji Jakości Wdrożenia Programu Promocji Zdrowia w Organizacji

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.