Przedstawiamy program bezpłatnego seminarium online

Przedstawiamy program bezpłatnego seminarium online!

Już 14 maja 2025 r. (środa) w godz. 12:00–14:00 zapraszamy na webinar „Efekty promocji zdrowia i aktywności fizycznej w firmach”. Link do zapisów tutaj.

Dowiedz się, jak organizacje wdrażają programy prozdrowotne i oceniają ich realny wpływ na efektywność i dobrostan pracowników.

Program wydarzenia:

  • 12:00–12:10 – Projekt „Ruch w interesie zdrowia” – idea i nadchodzące wydarzenia.
  • 12:10–12:25 – Wręczenie certyfikatów Menedżera Promocji Zdrowia w Pracy.
  • 12:25–12:50 – Eliza Goszczyńska i Krzysztof Puchalski (Krajowe Centrum Promocji Zdrowia w Miejscu Pracy Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera): „Czy można odpowiedzialnie mówić, że promocja zdrowia/dobrostanu przynosi firmom korzyści?”.
  • 12:50–13:10 – Izabela Chocianowska (Orange Polska): „Skuteczne programy wellbeingowe Orange Polska kluczem do efektywności organizacji”.
  • 13:10–13:30 – Karolina Langowska i Kamil Bzdęga (Franklin Templeton): „Year of Health – promocja zdrowia i aktywności fizycznej we Franklin Templeton”.
  • 13:30–13:50 – Iwona Fijałkowska (Bank Pekao S.A.): „Wyzwania sportowe i inne inicjatywy prozdrowotne w Bank Pekao S.A. w obiektywie ewaluacji”.
  • 13:50–14:00 – Dyskusja i podsumowanie.

Udział bezpłatny! Link do zapisów dostępny tutaj.

Dołącz do nas i zainspiruj się dobrymi praktykami i wynikami badań!

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”.

 

, Przedstawiamy program bezpłatnego seminarium online

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.