Raport pt. „Żywieniowe nawyki pracujących Polaków. Zdrowe odżywianie w miejscu pracy – potrzeby, możliwości, wsparcie pracodawcy”

Miło nam poinformować, że opublikowana została druga część raportu pt. „Żywieniowe nawyki pracujących Polaków. Zdrowe odżywianie w miejscu pracy – potrzeby, możliwości, wsparcie pracodawcy”.

 

Głównym celem badania było poznanie, w jaki sposób odżywiają się pracownicy w środowisku pracy oraz czy i jakie wsparcie otrzymują w tym zakresie od swoich pracodawców. W publikacji omówione zostały wyniki odpowiedzi około tysiąca dorosłych pracujących Polaków z wyższym i średnim wykształceniem. Praca badawcza została przygotowana przez Dailyfruits we współpracy z ekspertem Krajowego Centrum Promocji Zdrowia w Miejscu Pracy Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi – dr Krzysztofem Puchalskim.

 

Z opublikowanych danych wynika, m.in. że:

  • niemal wszyscy ankietowani (96%) deklarowali, że spożywają jakiś posiłek w godzinach pracy, ale już niemal co piąty pracownik przyznawał, że zjada go na swoim stanowisku bez przerywania wykonywania zadań służbowych.
  • 78% badanych przyznawało, że trudno im się wykonuje swoje obowiązki, gdy mają poczucie głodu, z kolei na odczuwanie głodu w czasie pracy uskarżało się aż 38% ankietowanych.
  • 43% respondentów deklarowało, że ma trudności, aby zdrowo się odżywiać w trakcie pracy, a z kolei 45 % pracowników potwierdziło, że pracodawca dba o to, aby mogli się zdrowo odżywiać.
  • Badani uważali, że na homeoffice ich posiłki są zdrowsze niż w miejscu pracy (34%), bardziej regularne (32%) oraz mają lepszy dostęp do zdrowych przekąsek (48%).

 

Więcej ciekawych informacji w raporcie: https://bit.ly/3Z6Ln0l

Zachęcamy do lektury!

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.