Ruszyła II edycja ogólnopolskiego badania „Żywieniowe nawyki pracujących Polaków” pod patronatem IMP

Ruszyła II edycja ogólnopolskiego badania „Żywieniowe nawyki pracujących Polaków”, prowadzonego przez firmę Dailyfruits S.C. pod patronatem merytorycznym Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi.

Celem badania jest poznanie aktualnych przekonań, postaw i zachowań pracowników, które dotyczą jedzenia – zarówno w sytuacji pracy, jak w innych kontekstach życia codziennego. Eksplorowane są m.in. kryteria, którymi kierują się pracownicy w swoich wyborach żywieniowych, ich stosunek do tematu zdrowego jedzenia, praktyki dotyczące jedzenia w pracy, wsparcie otrzymywane od pracodawcy w kwestiach związanych z jedzeniem, podejmowane zmiany sposobu jedzenia oraz ich powody i efekty. Badana jest także częstotliwość konsumpcji wybranych produktów spożywczych oraz wzory jedzenia podczas pracy zdalnej i stacjonarnej.

Badanie prowadzone jest za pomocą ankiety zawierającej 25 pytań, zbieranej na dwa sposoby. Pierwszy to forma tradycyjna, papierowa – realizowana w celowo dobranych zakładach pracy i grupach pracowników. Druga to ankieta online –  skierowana do ogółu osób zatrudnionych w zakładach pracy w Polsce (różnej branży, wielkości, formy własności) na różnych stanowiskach.  Ankietę można wypełnić po wejściu na stronę https://dailyfruits.pl/zywieniowe-nawyki/

Badanie ma charakter całkowicie dobrowolny i anonimowy. Uzyskane informacje zostaną wykorzystane dla celów naukowych oraz dla opracowania zbiorczego raportu, który będzie dostępny w mediach.

Zapraszamy wszystkich pracowników i menedżerów do udziału w tym badaniu. Prosimy też o pomoc w udostępnieniu tej informacji swoim współpracownikom.

 

, Ruszyła II edycja ogólnopolskiego badania „Żywieniowe nawyki pracujących Polaków” pod patronatem IMP

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.