Zapraszamy na bezpłatne seminarium online „Efekty promocji zdrowia i aktywności fizycznej w firmach”

Tylko (może aż?) co piąta firma w Polsce (20%) analizuje, jakie są przyczyny sukcesów i niepowodzeń tych działań, które dobrowolnie podejmuje dla zdrowia swoich pracowników. Niewiele więcej ocenia stopień uczestnictwa pracowników (21,6%) oraz ich opinie na temat prowadzonych działań (22,9%).

Zainteresowanie pracowników, uczestnictwo, zaangażowanie w inicjatywy prozdrowotne, ich odbiór tego, co firma oferuje/robi dla ich zdrowia/dobrostanu to nie tylko dane do oceny przebiegu wdrożenia, ale też wskaźniki efektów promocji zdrowia. Zdrowie nie jest bynajmniej kluczowym powodem, dla którego firmy oferują pracownikom prozdrowotne benefity. Liczy się głównie produktywność oraz relacje społeczne i morale.

Więcej ustaleń z reprezentatywnego ogólnopolskiego badania 1032 średnich i dużych zakładów pracy – ich zaangażowania w promocję zdrowia i dobrostanu personelu – przedstawimy podczas seminarium online pt. „Efekty promocji zdrowia i aktywności fizycznej w firmach”, na które zapraszamy 14 maja 2025 r., w godz. 12.00-14.00. Udział jest bezpłatny.
Link do rejestracji dostępny tutaj.

Będziemy rozmawiać m.in. o tym

  •  jakie efekty działań wellbeingowych zauważane są w firmach, czego one dotyczą
  • czy są to tylko pozytywne efekty, czy także niekorzystne (i jakie)
  • które efekty są potwierdzone, zmierzone, udokumentowane, a które nie
  • ile firm ocenia relacje pomiędzy korzyściami z promocji zdrowia a związanymi z nią kosztami
  • czy firmy interesują się, jak pracownicy odbierają oferowane im działania/rozwiązania prozdrowotne, czy są one odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania
  • jakie jest zainteresowanie firm przyczynami sukcesów bądź niepowodzeń podejmowanych działań prozdrowotnych
  • jak wygląda wewnętrzna komunikacja w sprawach dotyczących zdrowia.

Wyniki badania, przeprowadzonego jesienią 2024 r., przedstawią Eliza Goszczyńska i Krzysztof Puchalski z KCPZMP IMP.

Do wystąpienia zaprosiliśmy też osoby reprezentujące kilka firm, które promują zdrowie swojego personelu i monitorują to, co robią w tej kwestii. Opowiedzą „od kuchni”, jak podchodzą do oceny promocji zdrowia – jej przebiegu, efektów, wyzwań dla jej wdrożenia.

  • Izabela Chocianowska (Orange Polska): „Skuteczne programy wellbeingowe Orange Polska kluczem do efektywności organizacji”.
  • Karolina Langowska i Kamil Bzdęga (Franklin Templeton): „Year of Health – promocja zdrowia i aktywności fizycznej we Franklin Templeton”.
  • Iwona Fijałkowska (Bank Pekao S.A.): „Wyzwania sportowe i inne inicjatywy prozdrowotne w Bank Pekao S.A. w obiektywie ewaluacji”.

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”.

 

, Zapraszamy na bezpłatne seminarium online „Efekty promocji zdrowia i aktywności fizycznej w firmach”

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.