Zapraszamy na seminarium online „Jak firmy w Polsce promują aktywność fizyczną swojego personelu?”

Zapraszamy na seminarium online „Jak firmy w Polsce promują aktywność fizyczną swojego personelu?”

Link

44% menedżerów zarządzających kwestiami dotyczącymi zdrowia, reprezentujących średnie i duże firmy ocenia, że większość ich pracowników nie dba o sprawność fizyczną i kondycję, nie jest aktywna, nie uprawia sportu. 29% przyznaje, że ma duże trudności, by zmobilizować personel do takiej aktywności. Jednocześnie ponad 22% firm w żaden sposób nie zachęca i nie wspiera aktywności fizycznej pracowników. Wśród tych, które cokolwiek robią w tej kwestii ponad połowa ogranicza się do jednej lub dwóch form wsparcia, natomiast 66% do nie więcej niż trzech. Najbardziej popularne są różne udogodnienia dla przyjeżdżających do pracy rowerem (58% ogółu firm) oraz dofinansowanie abonamentów sportowo-rekreacyjnych (29% ogółu firm). Dla 45% firm przeszkodą w promocji zdrowia i aktywności fizycznej jest obawa, że działania w tym obszarze mogą doprowadzić do kontuzji i wypadków, a w konsekwencji do dezorganizacji pracy. Blisko co piąta firma uważa to za bardzo ważną przeszkodę.

To kilka ustaleń z najnowszego sondażu, wykonanego w listopadzie br. w próbie 1032 średnich i dużych firm, reprezentatywnej ze względu na lokalizację, branżę i wielkość zatrudnienia.

Więcej danych po raz pierwszy przedstawimy we wtorek, 10 grudnia, w godz. 13.00-14.30 na seminarium online pod tytułem.

„Jak firmy w Polsce promują aktywność fizyczną swojego personelu?”

  1. Przedstawimy główne ustalenia z reprezentatywnego sondażu, omówimy kwestie ich wiarygodności i relacji do innych ustaleń, opowiemy o ich wykorzystaniu w całym 3-letnim projekcie „Ruch w interesie zdrowia”
  2. Pokażemy też „od kuchni”, jak może wyglądać promocja aktywności fizycznej w zróżnicowanych organizacjach. Opowiedzą o tym liderki takich projektów:
  • Kinga Baj, mBank S.A. „Aktywność fizyczna jako element wellbeingu w mBanku – inspiracje, które warto wdrożyć”
  • Małgorzata Furtak, Santander Bank Polska S.A. „Wyzwanie sportowe łączy naszą społeczność – aktywność fizyczna dla zdrowia i integracji”
  • Monika Malinowska, Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich „Współpraca i zaangażowanie. Miejsce pracy a aktywność fizyczna – o małych przyczynach wielkich zmian w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich”
  • Dorota Niedbalska i Magdalena Mielcarek, Volkswagen Poznań Sp. z o. o. „Czas na Twój ruch. Aktywność fizyczna jako element Strategii Zdrowia 2.0 w Volkswagen Poznań Sp. z o.o.”

O czym będziemy rozmawiać?
Czy abonamenty sportowo-rekreacyjne to standard współczesnej promocji zdrowia w zakładach pracy? Czy firmy interesują się, jak pracownicy korzystają z takiej oferty?

Jak popularne są inne formy promocji zdrowia i aktywności fizycznej w firmach? Które firmy najbardziej angażują się w promocję zdrowia?

Jakie są motywy takich działań, jakie przeszkody w ich realizacji i jakie efekty?

Jak odpowiadać na potrzeby i oczekiwania zdrowotne personelu oraz przezwyciężać związane z tym przeszkody?

Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie. Udział jest bezpłatny

Link

Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”

 

, Zapraszamy na seminarium online „Jak firmy w Polsce promują aktywność fizyczną swojego personelu?”

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.