Czy promocja zdrowia w firmie zawsze przynosi korzyści i co może osłabiać jej efekty?

W sierpniu 2018 roku odbyło się w Łodzi konwersatorium pt. „Czy promocja zdrowia w firmie zawsze przynosi korzyści i co może osłabiać jej efekty?”. Poświęcone było tematowi dowodów na korzyści dla firmy wynikających z promowania zdrowia oraz barier i trudności, z jakimi mogą spotkać się w firmie osoby zajmujące się działaniami na rzecz zdrowia pracowników.
Uczestnikami konwersatorium byli przedstawiciele zakładów pracy, specjaliści ds. HR, BHP, PR, CSR, służby medycyny pracy oraz inni reprezentanci firm zajmujący się organizacją działań na rzecz zdrowia pracowników w miejscu pracy.

Program konwersatorium

Prezentacje:
Jakie są dowody wskazujące na korzyści dla firmy wynikające z promowania zdrowia personelu?, Eliza Goszczyńska
Z jakich powodów firmy w Polsce angażują się w promocję zdrowia, w tym w zakresie zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej personelu i jakich efektów oczekują?, Krzysztof Puchalski
Problem oceny korzyści jakie promocja zdrowia personelu przynosi firmie, Elżbieta Korzeniowska, Krzysztof Puchalski

Fotorelacja

Ułatwienia dostępu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.