Wiele firm realizuje promocję zdrowia pracowników bez rozpoznania ich potrzeb zdrowotnych i oczekiwań. Może to skutkować mniejszym zainteresowaniem działaniami prozdrowotnymi wśród personelu, utrudniać uzyskanie optymalnych efektów zdrowotnych przez załogę oraz biznesowych przez organizację. Całościowa i wielostronna diagnoza może niekiedy wymagać dużego zaangażowania firmy i pomocy ekspertów. Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego dobre praktyki 6 firm (Santander Bank Polska S.A., Sitech Sp. z o.o., Cemex Polska Sp. z o.o., EmiTel Sp. z o.o., Viessmann Technika Grzewcza Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A.), które z sukcesem promują zdrowie swojego personelu opierając się na diagnozie jego możliwości i potrzeb zdrowotnych.
Zwiastun filmu pt. “Dobre praktyki. Rozpoznanie potrzeb dla promocji zdrowia w firmie”
Dobre praktyki. Rozpoznanie potrzeb dla promocji zdrowia w firmie
Zostały one przygotowane w ramach projektu pt. “Edukacja pracodawców, menedżerów, specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi i ochrony zdrowia pracujących w zakresie tworzenia i realizacji w zakładach pracy programów zarządzania zdrowiem starzejących się pracowników”.
Zadanie realizowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020, finansowane przez Ministra Zdrowia